Folosim parfum nu numai pentru plăcerea noastră, ci și pentru a ne diferenția de ceilalți și pentru a ieși în evidență. Putem alege un anumit flacon din multe motive - pentru marca, miros, popularitatea sa ... Veți găsi pe piață un număr inepuizabil de parfumuri, de la cele comerciale și cunoscute la parfumurile unice și mai puțin obișnuite, care sunt adesea numite parfumuri de niche. Un grup este destinat tuturor, iar celălalt pentru persoanele care doresc ceva special. Cum să faceți diferența și ce se ascunde sub misteriosul nume de parfum de nișă?
Descoperiți magia parfumurilor de niche
Producătorii de parfumuri au împrumutat cuvântul niche din dicționarul de marketing. Se referă la un anumit sector sau piață care vizează un grup restrâns de clienți. Și anume cei care sunt familiarizați cu acest domeniu.
Conceptul de parfumuri de niche a fost inventat la începutul anilor '80. În timpul acela, industria parfumurilor era deja implicată în publicitate și marketing, iar producția de parfumuri se desfășura pe scară largă. De exemplu, știați că până la 30% din prețul unui parfum reprezintă costuri de publicitate? Astfel, mai mulți parfumieri independenți au început să creeze parfumuri manual, folosind metode tradiționale. Acest lucru le-a permis să se desprindă de toate frenezia publicitară și restricțiile de marketing care predominau la acea vreme.
Parfumerii de niche s-au concentrat pe propria lor experiență olfactivă, creând parfumuri în funcție de preferințele lor, fără a se îngrijora dacă cuiva i-a plăcut sau nu. Astfel au apărut niște parfumuri foarte îndrăznețe și de înaltă calitate, cu o concentrare impresionantă de ingrediente scumpe, rare și naturale. În plus, se mândresc și cu sticle frumoase, care sunt practic o operă de artă și care subliniază întreaga unicitate a parfumului.
Producerea parfumurilor de niche le permite creatorilor să profite din plin de alegerea liberă. Datorită acestui fapt se nasc parfumuri pline de emoții și amintiri olfactive. Parfumul creat poartă o urmă emoțională și poate transporta persoana în timp către locurile îndrăgite. Parfumurile de niche sunt pur și simplu unice și sunt destinate numai unui anumit grup de clienți, nu majorității în masă.
Datorită acestui fapt, parfumurile de niche costă ceva mai mult. Prețul mai scump reflectă nu numai ingrediente speciale și de înaltă calitate, ci și timpul creativ și abordarea parfumierului, care a creat parfumul. Din păcate, piața atât de atractivă devine interesată și pentru casele mari de parfumuri, care creează propriile parfumuri de niche speciale. Parfumurile de niche încep să-și piardă exclusivitatea și tind să semene cu parfumurile destinate pieței globale. Parfumurile de niche originale sunt produse la scară mică și distribuite la mai multe puncte de vânzare. Acest lucru aparține unicității lor.
Care sunt principalele diferențe între un parfum de niche și un parfum obișnuit?
În timp ce mărcile mari investesc sume mari în cercetare pentru a afla ce tipare de parfumuri atrag publicul larg și folosesc și mai mulți bani în campanii publicitare cu actori renumiți sau modele, în parfumurile de niche creatorii sunt cei din centrul atenției.
Pentru a prezenta aceste parfumuri speciale sau autorii lor, casele de parfumerie folosesc un limbaj poetic, care accentuează creatorul mai degrabă decât marca. Parfumierul este adesea menționat ca un meșter sau un alchimist, are mâna liberă și se poate exprima pe deplin creativitate. I se permite să-și spună propria poveste parfumată și să creeze o atmosferă de aromă, fără să-și facă griji că va fi forțat să-și schimbe rețeta doar spre deliciul publicului larg sau să îndeplinească rezultatele studiilor de piață.
De aceea, fiecare marcă de parfum de niche are propria poveste, nume și ingrediente speciale care întruchipează proprietățile parfumului și îi subliniază istoria. Parfumurile de niche sunt atipice, rare. Au propria lor identitate puternică, care încearcă să farmece clientul. În lumea în care piața parfumurilor este suprasaturată, puteți identifica întotdeauna parfumurile niche datorită ingredientelor lor de calitate, originalității, intensității și aromei de lungă durată, acestea sunt atribute care vor fi apreciate de oricine dorește să iasă în evidență.
De ce să cumpărați un parfum de nișă
Parfumurile speciale și de lux pot lua două forme - nișă și parfum de prestigiu. Acestea din urmă provin din cunoscute case de parfumerie, care au însă o tradiție îndelungată. Veți găsi parfumuri de prestigiu în parfumeria dvs. locală, precum Chanel, Dior sau Gucci. Parfumurile de nișă, spre deosebire de celelalte, provin din ateliere de parfumuri mai mici, adesea necunoscute.
După mulți ani, parfumul clasic al parfumeriilor celebre este o alegere sigură. Au fost susținute de vedete, purtate de majoritatea prietenilor dvs. și au fost ușor de găsit în fiecare magazin. Vremurile se schimbă, iar clienții sunt mai interesați de produsele pe care le cumpără. Sunt mai conștienți pe ceea ce își cheltuiesc banii. În lumea parfumurilor predomină, de asemenea, tendința materiilor prime naturale și o anumită exclusivitate, ceea ce îi va oferi purtătorului o notă de unicitate.
Nu v-am convins?
Iată 7 motive de ce să vă bucurați de un parfum de nișă
1. Creat de experți adevărați
Spre deosebire de mărci cunoscute, care, pe lângă parfumuri, produc și haine, ochelari de soare, genți sau bijuterii, parfumurile de nișă sunt create de parfumieri specializați care sunt dedicați exclusiv creării de parfumuri. Sunt adevărați experți și se dedică la maxim parfumurilor.
2. Exclusivitate
Nu numai datorită prețului ridicat, ci și datorită distribuției limitate, piața nu este încă complet copleșită de branduri specializate. Dacă decideți să cumpărați un parfum de nișă, veți fi diferit de publicul larg, care se mulțumește de duzina de parfumuri ale caselor de modă. Au o aromă frumoasă, dar sunt folosite de majoritate. Așadar, întrebați-vă dacă doriți să mirosiți doar extraordinar sau extraordinar și de neuitat datorită parfumului unic.
3. Purtați cu dvs povestea
Parfumurile de nișă sunt inspirate dintr-o varietate de povești care le conferă unicitate. Aromele personalizate sunt, de asemenea, foarte populare, sunt amestecate direct pe corpul unui anumit client. Dar chiar și printre acestea veți găsi specialități ready to wear - le puteți cumpăra acum și nu trebuie să amestecați. Fiecare parfum este gândit și conceput pentru a vă transporta în anumite locuri, momente sau pentru a vă reaminti de anumite emoții. Premisa este că parfumul vă va oferi propriile amintiri din trecut și, ori de câte ori vă veți dori să retrăiți momentele din trecut, parfumul va fi gata să vă asigure o anumită dispoziție.
4. Bucurați-vă de ingredientele speciale
Atelierele de parfumuri de nișă folosesc multe resurse financiare pe ingredientele de calitate pe care le obțin din lumea întreagă. Pe de altă parte, casele de modă cheltuiesc bani pe ambalaje sofisticate și publicitate în reviste sau panouri publicitare. Parfumurile lor sunt produse în cantități uriașe cu efortul de a ajunge la oameni cât mai repede posibil. Compoziția și ingredientele lor sunt mai puțin îndrăznețe. De multe ori nu folosesc altceva decât ingrediente standard și ingrediente bine cunoscute. În schimbul ingredientelor naturale, folosesc adesea înlocuitori sintetici.
Parfumurile de nișă sunt produse în loturi mici, pe baza disponibilității unor ingrediente rare, care, printre altele, vă permite să acordați atenție detaliilor. De exemplu, unii producători de parfumuri de nișă nu ezită să cumpere câmpuri întregi de flori cu un an sau doi înainte pentru a asigura standardul ridicat de calitate. Nu le este frică să experimenteze cu ingrediente și să aleagă ingredientele cu adevărat speciale.
5. Descoperiți arome noi
Cunoașteți deja majoritatea parfumurilor convenționale pe care le veți găsi în parfumerie. Nu că știți exact cum miros - bineînțeles că au propriul lor caracter unic. Dar știți deja tipurile individuale. Pe scurt, toate parfumurile convenționale au o natură foarte asemănătoare. Dar sunt diferite de parfumurile de nișă. Compoziția parfumului de nișă este foarte diferită de parfumurile obișnuite, astfel încât căile dvs. olfactive trebuie mai întâi să se obișnuiască puțin cu ele. Puteți încerca ceva nou pe care nu l-ați mai simțit niciodată. Cu timpul, nu veți dori să vă despărțiți de parfumurile de nișă.
6. Susțineți noile case de parfumuri și ateliere
Alegând parfumuri specializate, dvs, în calitate de client, susțineți casele de parfumerie tinere și creative. Le oferiți ocazia să dezvolte noi arome. Spre deosebire de marile companii de parfumuri, parfumurile de nișă investesc bani și timp în produsul în sine, nu în publicitate. În acest fel, încearcă să concureze cu casele mari, creând astfel valori mai mari pentru client. Parfumul de nișă este o operă de artă de care vă puteți bucura.
7. Vegan, natural, durabil
Pe lângă avantajele menționate, există și alți factori care devin din ce în ce mai importanți în lumea modernă de astăzi. Casele de parfumuri de nișă sunt adesea companii tinere care tocmai își creează identitatea de marcă. Și pentru că concepțiile precum durabilitatea, vegan, cruelty-free devin din ce în ce mai frecvente în societate, aceste companii răspund, de asemenea, acestor cerințe. Multe parfumuri de nișă creează astfel produse vegane care nu sunt testate pe animale și al căror ambalaj este durabil și reciclabil.
Categorie
Articole recomandate
"Dă-i fetei pantofii potriviți și ea va reuși să cucerească lumea!" Marilyn Monroe