Reclamații și returnări

Conform reglementărilor legale, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul încheiat în termen de 14 ( paisprezece) zile calendaristice, necondiționat, de la primirea produselor, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în cazul în care observă diferențe între cele stipulate în contract și produsul livrat. Costul este suportat de cumpărător. Această perioadă se calculează din ziua în care a fost livrat ultimul produs al comenzii.

Denunțarea contractului trebuie trimisă vânzătorului în timpul menționat în paragrafrul anterior. Produsele returnate trebuie trimise la adresa vânzătorului într-o stare intactă și, de preferință, în ambalajul autentic, iar costurile transportului vor fi suportate de către cumpărător. 

 

PROCEDURA DE RETUR

Pentru ca totul să decurgă în interesul servirii impecabile a clientului, www.BRASTY.ro vă sugerează următoarea procedură de retur:

 

  • produsele se returnează sub forma completă în care cumpărătorul le-a primit, adică se returneaza inclusiv cadourile la comandă
  • completati formularul aferent reclamatiei cu informatii utile pentru identificare
  • sigilați și securizați produsul într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • vă rugăm să precizați un cont IBAN unde vi se va restitui suma ( in cazul unei renuntari la comanda/contract), in cazul unui schimb sau reclamatie nu este nevoie de IBAN
  • nu uitați să ne furnizați detalii complete de contact: numărul comenzii, adresa de e-mail și numărul de telefon
  • puteți returna coletul prin serviciile de curierat ale firmei Urgent Cargus și Fan Courier
  • adresa la care puteți returna dacă ați primit coletul prin Fan Courier este: BRASTY GROUP, Str. Ogorului, Nr. 3G, Oradea, 410554, România
  • adresa la care puteți returna dacă ați primit coletul prin Urgent Cargus este: BRASTY GROUP, Strada Anghel I. Saligny 40, Oradea 417498, jud. Bihor, Romania
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Pentru mai multe informatii consultati sectiunea Termeni si Conditii afisata pe site.

Vânzătorul va comunica clientului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora ori, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

Cumpărătorul poate face sesizarea la următoarele:

info@brasty.ro sau la nr. de telefon: 0368 82 28 035

Cererea dvs. va fi înregistrată de noi, astfel încât să nu fiți taxați pentru acest serviciu.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea/ recepționarea în depozit a acestora. ( conform confirmarii trimise pe adresa de email )

Formularul pentru reclamație îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract îl găsiți aici

Formularul pentru renunțare la contract este un model și nu e obligatoriu.

Odata cu lansarea comenzii, indiferent de modalitatea de efectuare si receptie a bunurilor, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Daca intampinati orice fel de probleme cu privire la o comanda, probleme ce nu pot fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti solicita conciliere suplimentara la numerele de telefon 0368 228 035 sau ne puteti scrie pe adresa brasty.office@gmail.com. De asemenea ne puteti scrie prin intermediul formularului de contact disponibil pe pagina de contact. 
În cazul în care clientul primește bunuri deteriorate, acesta este obligat să trimită o documentație foto completă, inclusiv materialul de ambalare (cutie + umplutură), în scopul solicitării de despăgubiri. Fără prezentarea acestor dovezi, reclamația poate fi respinsă.