Tommy Hilfiger este, fără îndoială, unul dintre cele mai răspândite și mai populare branduri de modă. Cine nu cunoaște combinația de dungi albe, albastre și roșii, de parcă nu ar exista! Cunoașteți istoria acestui brand de modă? Deoarece calea spre succes pentru Tommy Hilfiger nu a fost cu siguranță o plimbare plină de trandafiri. Cu toate acestea, dacă ar fi renunțat la primul eșec, nu am fi avut parte de mulțimea de piese grozave de modă și lumea ar fi fost cu un vis american mai săracă. Haideți cu noi pe urmele celebrului designer, care anul acesta își va sărbători cea de-a 70-a aniversare, și descoperiți diferitele lucruri interesante care sunt asociate cu acest brand.
Spiritul întreprinzător și originalitatea
Deși numele său este cunoscut în întreaga lume a modei, Tommy Hilfiger cu siguranță nu a avut un început ușor de carieră. S-a născut al doilea din cei nouă copii, așa că părinții săi au fost nevoiți să muncească din greu ca să ofere condiții bune de viață tuturor fraților lor. Doreau ca Tommy să devină un inginer mecanic. Din păcate, ingineria nu îi spunea multe. A fost interesat de modă și în timpul liber mergea la cumpărături de blugi în New York, pe care acasă în Elmira îi cosea și ca ulterior sa fie vânduți cunoscuților.
Erau anii ’70, era hippy-ului era în apogeu. Tommy a vrut să-i răsfețe pe toți cu piese originale și elegante, așa că a început să-și vândă marfa la Brown’s. Ulterior, și-a deschis propriul butic, The People’s Place, unde și-a expus haine cu pantaloni și mâneci evazate, tip clopot. Abia începeau să apară în New York și erau ceva cu totul nou în orașul îndepărtat Elmira.
Dar timpul copiilor cu flori cu siguranță nu a excelat în ordine și disciplină. Și așa au început în magazinul Hilfiger petreceri exuberante și diverse distracții. Aceasta atrăgea tinerii, care preferau să se distreze, dar nu să cheltuiască banii pe piese la modă. Și astfel întreaga afacere a dat faliment în curând.
Din nou și mai bine
Dar Tommy nu a renunțat la visul său. Și-a dat seama că va trebui să se concentreze asupra unei alte secțiuni a populației. Asupra celor care nu sunt zgârciți și le place să plătească pentru haine interesante și de calitate. S-a mutat la New York și a început să lucreze la o nouă colecție. Totuși, despre abilitățile sale deja se auzise, așa că faimoșii designeri i-au oferit o mână de ajutor. Dar Tommy își dorea propria marcă. Independență. Construită numai pe efort și diligență. Fără codițe sub forma unor nume celebre.
Și în cele din urmă, în 1984, la 16 ani de la deschiderea People’s Place, a reușit. El și-a fondat propria marcă, Tommy Hilfiger Corporation, care s-a axat pe moda proaspătă și casual pentru tineri. Culorile albastru, roșu și alb au fost îndrăgite, iar rochiile lui Tommy Hilfiger s-au vândut bine.
Îndrăzneala care a dat roade
După eșecul buticului hippie, Tommy și-a dat seama bine că o afacere adecvată nu va avea succes fără publicitate. Industria modei era deja în plină desfășurare în acel moment și cine dorea să se afirme trebuia să fie văzut. Și să nu se teamă.
Faimosului designer nu i-a lipsit curajul. Campaniile sale publicitare au fost răpitoare și neobservate. A colaborat chiar și cu George Loise, care stă în spatele multor campanii publicitare celebre pentru companii aeriene americane de la USA Today până la senatori americani celebri. A creat pentru el o reclamă foarte îndrăzneață, pe care a plasat-o în Times Square.
„Patru cei mai mari designeri americani de modă pentru bărbați sunt RL, PE, CK și TH.”
Ralph Lauren, Perry Ellis, Calvin Klein. Aceste branduri își permiteau, mărcile lor aveau o grămadă de clienți. Dar TH? În plus, cu logo-ul Hilfiger și inscripția: „Și acesta este logo-ul celui mai puțin cunoscut dintre ei”. A fost riscant și imaginativ. Și foarte funcțional. Tommy Hilfiger a fost cunoscut într-un timp foarte scurt de toată America și, în curând, de lumea occidentală.
Ulterior a colaborat cu multe vedete și mai ales cântăreți, care i-au adus clienți tineri. Printre aceștia se numărau Britney Spears, Rolling Stones sau Lenny Kravitz Hilfiger a vrut să păstreze marca printre tineri, nu i-a păsat de reputația designerului pentru bătrâni și bogați. Și astfel vedetele muzicale au îmbrăcat modelele sale la concerte, unde participau fani din tânăra generație.
Când apar nori asupra succesului
În moment în care Tommy avea succes, a venit o altă lovitură neplăcută. Au început să apară printre oamenii e-mailuri care îl acuzau de rasism. Se spunea că într-o anumită emisiune de televiziune, el a declarat că moda lui era destinată exclusiv albilor și nu dorea ca negrii, asiaticii sau hispanicii să-i cumpere hainele. E-mailului a urmat boicotarea produselor sale și se răspândea ca o avalanșă.
Dar a fost o minciună mare, T. Hilfiger nu a apărut niciodată la emisiunea TV și nu a spus nimic care să evoce rasism. Din fericire, marca sa a susținut acest atac. Ulterior, însă, a vândut-o și astăzi este deținut de o companie de investiții, care include, de exemplu, marca Calvin Klein.
Lucruri interesante pe care poate nu le-ai cunoscut:
- Hainele sale aminteau de stilul studențesc al universităților americane. Cu toate acestea, Tommy Hilfiger nu a studiat niciodată la facultate.
- Snoop Dogg l-a popularizat pe Tommy Hilfiger printre tinerii fani ai hip-hopului când a îmbrăcat una dintre cămășile lui Hilfiger pentru un talk show TV.
- Tommy Hilfiger avea să lucreze sub marca Calvin Klein. Designerul i-a propus o colaborare după ce s-a mutat la New York în 1979. Totuși, Tommy a refuzat și a creat propriul brand.
- T. Hilfiger a lansat o colecție pentru adulți cu dizabilități. Aceasta dispunea de nasturi magnetici, velcro și deschideri modificate pentru picioare, ca să fie purtate persoanele cu dizabilități.
- Dominația culorilor roșu, alb și albastru în colecțiile TH se bazează pe culorile steagului american. De asemenea, trebuia să atragă mai mulți tineri către brand. Pentru alegerea acestor culori, Hilfiger a fost de la început comparat cu Raplh Lauren și chiar criticat pentru că a copiat stilul lui Lauren.
- Cu îmbrăcămintea sa sportivă oversize, stilul relaxat de blugi și tricouri, a atras în principal tinerii către modă. A investit mult în publicitate care a depășit originalitatea modelelor sale, subliniind importanța marketingului de modă.
Tommy Hilfiger și accesorii de modă
Pe lângă îmbrăcăminte, marca proiectează și accesorii. Puteți cumpăra ceasuri, genți și parfumuri pentru femei și bărbați Tommy Hilfiger.
În 1995, când și-a lansat parfumul pentru bărbați „Tommy”, a folosit 15 milioane de dolari în publicitate. La acea vreme, erau cei mai mulți bani cheltuiți pentru campania de parfumuri pentru bărbați. A avut succes. Acest parfum este și astăzi popular - după mai bine de 25 de ani.
Ceasurile Tommy Hilfiger sunt, de asemenea, populare. Acestea combină stilul tradițional cu elemente moderne interesante, așa că arată tineresc. De exemplu, nu le este frică să combine aspectul modern cu cifrele romane clasice și să creeze combinații interesante și unice.
Dacă vă place Tommy Hilfiger la fel ca și nouă în Brasty, puteți alege câteva dintre frumoasele sale accesorii, pe care le veți găsi în magazinul nostru online. Oferta include ceasuri pentru bărbați și femei și parfumuri Tommy Hilfiger. La fel ca și hainele sale, acestea se caracterizează printr-o calitate excelentă, un design grațios și un stil american casual, care va atrage atenția fiecărei generații.
Categorie
Articole recomandate
"Dă-i fetei pantofii potriviți și ea va reuși să cucerească lumea!" Marilyn Monroe