Când auzim Hugo Boss, cu toții ne gândim la modă, eleganță și lux. Este un brand care merită tot respectul, deoarece face parte din topul industriei modei, chiar de la început. Pe lângă moda de lux, se concentrează și pe producția de parfumuri, care sunt printre cele mai populare. În trecut, a lăsat pete semnificative, care cu siguranță nu sunt de admirat. Care a fost drumul Hugo Boss spre faimă? Și prin ce se remarcă succesul parfumurilor sale?
Să fim sinceri, Hugo Boss nu este un brand pentru fiecare. Chiar și astăzi, își menține exclusivitatea și calitatea de primă clasă. Marca în sine este o icoană culturală, precum și o companie de îmbrăcăminte. Dar când ne scufundăm sub nivelul succesului și faimei, constatăm că are și partea sa întunecată
Păcatul trecutului Hugo Boss
Omul de afaceri german Hugo Boss a fondat marca în 1923, când au început schimbările din organizarea mediului politic și social. Compania a început să își desfășoare activitatea în Metzinger, un mic orășel la sud de Stuttgart. Situația economica din acele timpuri a adus firma în pragul falimentului.
La începutul anilor 1930, au început să se scrie păcatele societății. În 1931, Hugo Boss s-a alăturat partidului nazist și, deși avea doar șase mașini de cusut și împrumuturi de la creditori, a reușit să iasă din criza financiară. Statutul lui Boss ca membru al partidului nazist a crescut dramatic profiturile sale și a ridicat marca de la condiții precare la o companie prosperă pe care o cunoaștem până în prezent. Boss însuși a devenit un contribuitor valoros al partidului, ceea ce i-a adus în cele din urmă poziția de producător primar de uniforme naziste, pe care a continuat-o în timpul celui de-al doilea război mondial. Istoricii notează, că pentru a acoperi cererile de uniforme, Hugo Boss a folosit munca prizonierilor de război și a sclavilor, cărora nu le-a plătit niciun ban. În atelierele de cusut majoritatea muncitorilor erau femei.
Cooperarea lui Boss cu partidul nazist a continuat până la sfârșitul războiului. Ulterior Boss a fost considerat atât activist, cât și susținător și beneficiar al nazismului. Rezultatul a fost privarea drepturilor de vot, o amendă uriașă de 1 milion de dolari în echivalentul de astăzi și interdicția de a conduce afaceri. Hugo Boss a murit la scurt timp, în 1948, dar afacerea sa merge mai departe. Eugen Holy, ginerele său, a preluat conducerea companiei și a început să o transforme în ceea ce este ea astăzi. În 1950, brandul a primit prima comandă pentru costume de bărbați și odată cu aceasta a venit din nou faima și succesul. Până la sfârșitul anilor 1970, Hugo Boss avea deja marca înregistrată și a început să lucreze cu alte companii. De asemenea, brandul a început să sponsorizeze vedete precum pilotul german Jochen Mass sau pilotul de Formula 1 Niki Lauda. În prezent, sponsorizează echipe sportive, de golf, tenis, fotbal, curse.
Brandul Hugo Boss astăzi
Au trecut peste 70 de ani de la trecutul neplăcut, iar brandul în forma sa modernă nu are nicio legătură cu ideologia antisemită sau fascistă. În 2011, și-a cerut scuze oficiale și publice în legătură cu practicile controversate din anii precedenți. Astăzi, marca pune accent pe stâlpii săi de bază, precum manopera de precizie, materialele Premium, calitate, inovație și responsabilitate pentru produsele sale. În plus, Hugo Boss este strâns implicat în organizații de caritate care sprijină educația în regiunile mai puțin dezvoltate. Deci, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la cumpărarea uneia dintre piesele de modă Hugo Boss.
Compania sponsorizează nu doar sportivi, ci și artiști. Din 1996, la fiecare doi ani, compania acordă Premiul exclusiv Hugo Boss, care poate fi câștigat de o persoană sau de un grup de artiști. Participarea nu este condiționată de vârstă, sex sau naționalitate. Câștigătorul primește 100.000 USD și un trofeu. Dacă sunteți creativ și aveți încredere în sine, puteți încerca să participați la competiție. Când treci prin sita unui juriu cu înaltă calificare, s-ar putea să aveți noroc
Brandul de lux Hugo Boss are peste 15.000 de angajați în întreaga lume. Oferă diferite tipuri de îmbrăcăminte, de la modele elegante la piese casual, pantofi, ceasuri sau accesorii de modă. Conform filosofiei lui Hugo Boss, clienții ar trebui să se simtă întotdeauna bine, indiferent de oportunitate.
Veți îndrăgi rapid parfumurile elegante Hugo Boss
Hugo Boss a prezentat primul său parfum în 1985 sub numele Boss Number One. De atunci, a creat noi și noi ape de colonii și parfumuri pentru bărbați. Din 1997 au fost prezentate și parfumuri pentru femei. Astăzi, există peste o sută de parfumuri Hugo Boss. Oferă o gamă largă de parfumuri pentru fiecare ocazie și pentru toată lumea. Parfumeriile de la Hugo Boss știu bine ce arome iubesc oamenii, așa că vă puteți baza întotdeauna pe produsele lor. Sunt de înaltă calitate și, în opinia noastră, ating adesea bara imaginară a perfecțiunii
Cele mai bune și cele mai populare parfumuri pentru femei Hugo Boss
Alegerea unui parfum pentru femei Hugo Boss nu este ușoară, deoarece toate sunt absolut uimitoare. Vă prezentăm câteva dintre ele:
Combinația perfectă a cactusului cu ingrediente cunoscute precum trandafirii și frezia oferă o aromă proaspătă și distinctivă. Ma Vie Pour Femme este un parfum relativ lejer, care echilibrează elementele dulci cu tonurile lemnoase mai uscate. Aroma sa emană puritate, plăcere și rezistență pe întreaga zi. Cu acest parfum, nu veți greși în nicio situație
Hugo Boss Deep Red
Parfum sexy și energic, cu tonuri de citrice, oferite de portocale roșii și mandarine cu accent de coacăz negru. Parfumul este destul de dulce, veți simți treptat predominanța tonurilor florale în combinație cu vanilia. Ulterior, se emană ghimbir, lemn de santal și nuanțe florale albe cu tuberoză dominantă. De la începutul cu citrice, ajungem la tonuri mai calde și mai fine. Deep Red este un parfum frumos și pozitiv pe care îl va aprecia și femeile sportive. Creează o atmosferă plăcută, este fresh și este potrivit și pentru ocaziile de seară
Hugo Boss Femme
Aroma florală distinctivă, cu predominanță de frezii, trandafiri și iasomie, se combină excelent cu tonuri de fructe, cum ar fi mandarina și caisul. Parfumul citric-floral Hugo Boss Femme este relativ lejer, așa că îl poți folosi și în timpul zilei.
Hugo Boss The Scent
Parfumul cald și plăcut, cu tonuri orientale, va captiva fiecare iubitor de arome netradiționale. Veți simți cacao, îmbogățită de mandarină proaspătă și tonuri florale. Împreună creează o combinație foarte interesantă, care va dura foarte mult timp pe piele.
Cele mai bune și cele mai populare parfumuri pentru bărbați Hugo Boss
Dacă vă plac aromele încrezătoare și elegante, parfumurile pentru bărbați Hugo Boss vor fi cele mai potrivite. Printre cele mai populare veți găsi:
Hugo Boss Bottled No.6
Fără îndoială cel mai faimos parfum al acestei case de modă. Parfum atractiv și modern, fresh și strălucitor, cu aromă de lemn puternic și vanilie. Nota de vârf atrage prin aroma fructată cu citrice, urmată de nota de mijloc picant-floral. Parfumul este potrivit pentru bărbații ambițioși și încrezători. Durează foarte mult timp.
Hugo Boss Hugo
Parfum revigorant, ideal pentru toți bărbații cu o natură aventuroasă. Coaja de lămâie cu cardamom vă va întâmpina în nota de vârf, inima parfumului este dominată de tonuri de lavandă, mentă și apă. În cele din urmă se transformă în tonuri de cedru și paciuli. Parfumul este foarte puternic și durează ore lungi pe piele. Va atrage toți bărbații cu spirit tânăr și rebel.
Hugo Boss The Scent
Versiunea pentru bărbați a gamei populare The Scent este un parfum senzual și masculin care dezvăluie partea afectuoasă și jucăușă a purtătorului. Oferă o aromă lemnoasă-orientală cu tonuri de cafea, piper, ciocolată, vanilie și paciuli. Acest parfum este foarte puternic și va fi cel mai potrivit pentru evenimentele de seară sau pentru perioada de iarnă și toamnă.
Apa de toaletă Bottled Tonic contrastează cu parfumul puternic și oriental The Scent. Tonic este un parfum fresh și foarte lejer potrivit pentru bărbații ce iubesc sportul. Aroma citric-lemnoasă, în combinație de grapefruit, portocală, lămâie, măr, ghimbir, cuișoare și scorțișoară. Baza este formată din tonuri lemnoase și de vetiver.
Categorie
Articole recomandate
"Dă-i fetei pantofii potriviți și ea va reuși să cucerească lumea!" Marilyn Monroe